top of page

Toen eetcafé De Kerk haar deuren opende in 1996 werd de kroeg uitgebaat door Peter en Trees Raaijmakers-van Lieshout. Sinds 1 mei 2014 wordt het café gerund door Kim Brusselers en Evy van Rosmalen.

Kim vind je achter de bar en in de keuken. Evy is voornamelijk achter de toog te vinden. De Kerk is een authentiek eetcafé met goed eten voor een scherpe prijs. De heerlijke hamburgers en het ruime assortiment bieren zijn onze specialiteiten.

Helaas zijn we door de huidige coronamaatregelen alléén geopend voor afhalen en bezorgen. Bestellen kan van donderdag t/m zondag vanaf 14.00 uur via 0411 - 67 47 35

Afrekenen doen wij middels een betaalverzoekje dat je na het eten ontvangt per SMS.

Graag tot ziens in Eetcafé De Kerk in Boxtel,

zodra het weer kan!

Kim & Evy

De beste burgers
bij je thuisbezorgd!

In de keuken van ons eetcafé worden de heerlijkste  Black Angus hamburgers bereid in 8 voortreffelijke variaties. Je moet ze allemaal geprobeerd hebben!

Wij rekenen € 2,50 bezorgkosten per bestelling.

MEER 1
Black Angus
BURGERS

Alle burgers worden geserveerd op een Italiaanse bol met frites en mayonaise.

Classic Bacon & Cheddar € 14,95

Met sla, tomaat, rode ui, cocktailsaus,  bacon en cheddar

Mexican € 14,95

Met sla, tomaat, rode ui, tomatensalsa, bacon en jalapenos

Truffel € 14,95

Met rucola, tomaat, rode ui, truffelmayo en Parmezaanse kaas

Smokey Bacon Barbeque € 14,95

Met sla, tomaat, rode ui, barbecue-saus, bacon en cheddar

Pulled Pork € 15,95

Met sla, tomaat, rode ui en gemarineerde pulled pork

Old English € 14,95

Met sla, tomaat, rode ui, tomatenrelish, bacon en oude kaas

Spanish € 14,95

Met sla, tomaat, rode ui, chorizo, aioli en oude kaas

Surf & Turf € 15,50

Met sla, tomaat, rode ui, wasabi-mayo en gerookte zalm

Alle varianten zijn ook als vegetarische burger te bestellen.

Eetcafé De Kerk is naast een eetcafé een kroeg met een veelheid aan lekkere biersoorten. Wij serveren zeven bieren van de tap en hebben tevens een assortiment van minstens vijftig verschillende brouwsels op fles.

Ons aanbod bestaat voor het grootste deel uit Ierse, Belgische en Nederlandse bieren. Denk hierbij aan onder meer verschillende trappisten. Maar ook bieren uit Amerika en Duitsland zijn vertegenwoordigd. Eens per maand wordt een aantal ‘speciale’ bieren geselecteerd en op de tap aangeboden.

En Eetcafé De Kerk mag als enige in Boxtel Guinness tappen. Daar zijn we best trots op.

Live

Live muziek mag natuurlijk niet ontbreken. Wij organiseren met regelmaat festivals als ‘Church Open Air’ op Hemelvaartsdag en het Poppodium tijdens Bockesprongen.

Ook zijn er veel optredens van bandjes tijdens De Bierbanjerij of tussendoor. Gewoon, omdat we van muziek houden.

Als je op de hoogte wilt blijven van onze evenementen, like ons dan op

Facebook en Instagram